משרד: 077-5155068
פקס: 077-5155058

מה תפקידו של יועץ המשכנתא?

ברק ששון יועץ משכנתאות
מאת: ברק ששון
שתפו עם חברים:
יועץ משכנתא

אנשים חושבים שהתפקיד של יועץ המשכנתא הוא בעיקר להשיג רביות טובות מהבנקים , אבל למעשה זה חלק קטן מאוד ממה שיועץ משכנתא טוב אמור לעשות עבורכם בהתהליך לקיחת המשכנתא.
יש מספר שלבים בתפקיד יועץ המשכנתאות :

  1. קודם כל הכי חשוב זה להבין את העסקה שלכם – התפקיד הראשון הוא להבין ולבדוק קודם כל את העסקה, האם היא טובה לכם מבחינה תקציבית. צריך לראות כדאיות כלכלית ע"י בדיקת המימון, סיכונים ותוכניות משפחתיות עתידיות. כל זאת בשקיפות מלאה האם העסקה טובה וכדאי ללכת עליה מבחינה כלכלית.
    כלומר, יועץ המשכנתא צריך לבדוק את העסקה ואותכם ולאחר ניתוח הדברים יסביר את כל מה שהוא מבין אם כדאי לרכוש וכמובן להראות את הסיכונים ברכישה.
  2. לבנות עבורכם תמהיל משכנתא –  מותאם אישית לאחר הניתוח הראשוני, יועץ המשכתנא עושה ניתוח מצב כלכלי שלכם להיום וכמו כן לעתיד. מנסים להבין את המצב הכלכלי כדי לבנות תמהיל משכנתא מותאם באופן המדויק ביותר. מכיוון שיש המון מסלולי משכנתא לכן ישננן לא מעט אפשרויות לבנות תמהילי משכנתא שונים. לאחר שהבנתם מהו ההחזר החודשי תוכלו לשלם כל חודש יועץ המשכנתא יבנה לכם שילוב של מסלולים אשר מתאים בדיוק בשבילכם בכל הפרמטרים.
  3.  לנהל מכרז עם הבנקים לקבלת רביות טובות – לאחר בניית תמהיל המשכנתא, יועץ המשכנתאות עושה הגשה למספר בנקים ומבקש אישור עקרוני למשכנתא לאחר מכן מנהל איתם משא ומתן כדי שתקבלו את הרביות הטובות ביותר עבורכם לפעמים באופן של מכרז רביות.
  4. ליווי מלא בתהליך לקיחת המשכנתא – תפקיד היועץ משכנתאות ללוות אתכם, להיות בקשר איתכם ולעזור לכם לנהל את כל תהליך המשכנתא כגון: בחירת ביטוח משכנתא, שמאי, עורך דין… מכיוון שתהליך לקיחת המשכנתא יכול לקחת בערך כחודש ואפילו יותר תמיד יש ערך באדם מייעץ לקבלת החלטה טובה ומהירה.
  5.  ליווי לאחר חתימה לאחר חתימת המשכנתא – יועץ המשכנתא נשאר איתכם בקשר, מכיוון ששוק המשכנתאות והרביות מאוד דינמי יש לבדוק אפילו כל שנה את האפשרויות הקיימות בשוק למחזור.  כמו כן כאשר משתנה מצב הכלכלי במשפחה תמיד מוזמן ורצוי להתייעץ וזמן מצויין לעשות בדיקה נוספת למשכנתא
הירשמו לקבלת עדכונים

מאמרים, טיפים, מדריכים והטבות בלעדיות

ברק ששון יועץ משכנתאות

נעים להכיר,

ברק ששון

ייעוץ משכנתא חכם זו הדרך הנכונה. "הדרך הנכונה" הינה חברה ותיקה לייעוץ משכנתאות ולתיווך שאשר נוסדה בשנת 2008. "אנחנו מובילים את הלקוח לעסקה שהכי מתאימה לו". הרעיון  נולד כאשר ביצעתי עסקת נדל"ן ללקוח. "הוא פנה אלינו כדי שנסייע לו לקחת משכנתה בתנאים טובים לאחר שקיבל ריבית משוגעת בבנק. בסופו של דבר השגתי לו את העסקה הכי זולה עם הבדל מהותי בהחזר החודשי".

רכישת דירה או בית עם משכנתא היא התחייבות עצומה עם השלכות כספיות נרחבות, הרבה מעבר להחזר החודשי. יועץ משכנתאות יאפשר לכם להבין את מלוא עלויות רכישת הבית, גם כאלה שלא חשבתם עליהם, ויצור עבורכם תקציב שיאזן את החובות החדשים שתיקחו על עצמכם. יועץ המשכנתא גם ידגיש בפניכם את המשאבים הזמינים שיכולים לעזור לכם למצוא את המענה המתאים ביותר לצרכים הפיננסיים הייחודיים שלכם.
יועץ משכנתא בעל ההכשרה המתאימה ובעל הניסיון בתחום , יוכל ללוות ולידע אתכם בכל צומת אליו תיקלעו בדרך לקבלת המשכנתא, ויסביר באשר לאפשרויות העומדות ברגע זה בפניכם.י

גופי המימון איתם אנחנו עובדים

מה הלקוחות אומרים עלי?

למה הדרך הנכונה?

כאשר אנחנו מתכננים לקנות דירה, חדשה מקבלן או יד שניה, אנחנו עומדים בפני הוצאה כספית משמעותית, אולי הגדולה ביותר בחיים הפיננסים, הכרוכה בלקיחת משכנתא. כדאי מאוד לשקול לצאת למסע המשכנתא המורכב בליווי יועץ מקצועי ומנוסי, שיעמוד וינתב אותנו במסלול המוביל בבטחה למשכנתא מותאמת אישית במחיר הזול ביותר האפשרי.

לייעוץ ראשוני ללא עלות

מלאו את הטופס ותקבלו שיחת ייעוץ מאיתנו